Ett mål

Hej hej, nu har jag givit upp pluggandet för i dag. Det gick inte så mycket bättre efter pausen heller.. Men i morgon ska jag få hjälp utav mina bästaste vänner. Hur skulle jag klara mig utan dem?!
Känner att magen börjar kurra lite nu. Egentligen tycker jag inte om att äta mat så här sent men jag har liksom inte hunnit med så mycket matlagning tidigare idag. Jag ska försöka låta det bli en engångsföreteelse.

I morse var jag riktigt hurtig och en dröm hade väl varit att jag skulle vaa lika hurtig varje morgon men det vette fan. Det är lite trögt att gå upp så tidigt faktist, när det är för att gå ut och gå. Jag ska prata med mitt sällskap jag hade i morse,han kanske vill ut igen och det gör ju att jag blir lite mer pepp.

Ett mål med med den här vecka är att jag ska ta upp träningen.
Får sehur länge jag håller och arbetar mot det, hihi.

puss, Em   

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com