Ekologiska viner och tjejsnack i mängder

Snack om ekologiska viner.. Vi försöker nu hitta på ett event där vi ska bjuda på ekoligiska viner. Svårt, men roligt att vara kreativ, oftast så flyter våra samtal ut på djupare vatten än viner. Tjejsnack i mängder! Haha, jag tror att alla som sitter runt oss i biblio blir ganska störda av våra skrattanfall, men justi dag får de tåla det lite.

Skulle ni dricka välja ekologiska viner?
Vet ni att Spendrups säljer vin?
Det skulle vara jätteroligt att höra era svar på dessa frågor.

Jag vet inte riktigt om vi får så mycket gjort. Alex och Eva tittar på bilder, jag bloggar och den ända som skriver lite är väl ändå Julia men hon skriver nog lika mycket på msn som i arbetet. Jag tror att vi får ta oss i kragen och jobba lite om den här marknadsplanen ska vara realistisk och säljbar. 

Vi hörs senare när jag kommer hem.
Puss, Em
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack så mycket :) Jag gjorde den igår!

2008-10-15 @ 21:06:20
URL: http://sarahmagdalena.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com