Dans och plugg

I dag är första gången på länge som jag sover riktigt länge och inte har ett alarm på ringning. Det var skönt att vakna utav sig själv för en gångs skull. Eller ja.. Målarna i lägenheten väckte mig några gånger under morgonkvisten också, men dom ränkar jag bort.  

Om någon timme ska jag och några klasskompisar ses för att fortsätta med våran marknadsplan. Jag och Jullan jobbade lite på den i gårkväll redan, men när So you think you can dance började kunde vi inte kocentrera oss mer, så vi tittade på det i stället.
Jag älskar de programmet. Det är så härligt att se sån dansglädje och som gammal dansare som jag är, kan jag aldrig slita mig.

Mitt favorit nummer från gårdagens final av SYTYCD är när Twitch och Joshua dansar sin trepak tillsammans. Spännande att se i kväll vilken av de fyra finalisterna det är som vinner.



Nä nu måste jag kila i väg till bibblo, plugg väntar.
Puss

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com