Bilder från koalitionsresan

I mitten av september i år åkte EKP ettorna (min klass) på en koalitionsresa och här är lite bilder från våran oförglömliga "minnesvärda minneslucka"


Vi blev indelade i grupper som tävlade mot varandra.
Det här är mitt team!


En av tävlingarna var kapsning, som går ut på att man ska träffa någon annans glas med en kapsyl. Träffar man måste den personen glaset tillhör träffa i mitt glas också, annars måste han/hon drick ett visst antal klunkar .


Irländsk julafton stod ocskå med på lekschemat. Verkligen hur kul som helst att se när andra gör det men när man själv ska springa är det inte riktigt lika roligt. Jag ramlade två gånger och fick gräsfläckar på hela byxorna.


Jag och en klasskompis

 
Alla hade med sig sovsäckar och sov på golvet.


Ingen av oss var så piggelin dagen efter

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com