Äntligen!!

Nu har vi äntligen skrivit klart den förbaskade marknadsplanen och nu ska det bara skrivas ut och lämnas in. Vi har verkligen suttit och jobbat med den hela dagen. vi fick till och med hoppa över matteföreläsningen för att hinna klart och tid tog det. I dag satt vi 9,5 timmar i biblio och skrev och skrev. Mot slutet av dagen var jag så trött i huvudet att inget riktigt kändes bra, men nu känns det helt ok. 

Om ett litet tag kommer Alex hem till mig. Vi ska ta en promenad och sen ska vi titta på film och slappa i soffan. Julia och Eva kanske också kommer förbi. Myspys!!!

Måste gå och ta på mig träningskläder nu innan Alex kommer. 
Puss, Em  

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com