Älskade blå skor

Jag och Alex, haha senaste inläggen har det varit "jag och Alex" nästan hela tiden, radarparet :P Hehe 
Jaja i dag var vi inne i stan och köpte present åt min lillasyster, Clara, som fyller sex år i veckan. Hon har bliit så stor, går på lekis och allt. Jag köpte en söt rosa hood-tröja åt henne, en liten handväska och några glittriga hårsnoddar.

Nere på stan kunde vi inte låta bli att gå in i andra affärer och kika och inne på MQ hade de fått en ny kollektion av PARIS KATE & I och det fanns ett par helt underbara blå skor som jag bara var tvungen att ha.






















Puss, Em

Kommentarer
Postat av: Nanna

Åh hujedamig blir hon sex år nu? :P

2008-10-29 @ 18:25:42
URL: http://nanzine.blogg.se/
Postat av: Alexandra

haha jo vi är ett radarpar du och jag. så är vi hopplösa när vi ska gå på stan. alltid massa shopping! men kul har vi och nöjda blir vi:)

2008-11-03 @ 13:04:43

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com