Utgång på det gamla viset

I kväll blir det ett helt träningspass för min del. Jag, Millan och Madde ska ut i Uppsala och jag vet så väl att om jag går ut med Millan så kan jag knappt ta mig hem sen... Inte för att jag äör för full utan för att jag har så ont i fötterna att jag knappt kan gå. Det var ett tag sen jag var ute med henne nu så vi får se om jag orkar hålla uppe tempot i dansandet. 
jag minns hur utekvällarna kunde se ut förr. Mina vänner i växjö skrattar åt mig när vi går ut där för att de alltid hittar mig på dansgolvet, men när jag är med Millan är det ännu värre! Hehe, din baletthoppa is back in town!!! 

Nu går tåget snart! 

Puss,Em 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!



Nej det blir på varsitt håll, men vi ses ju sen igen nästa söndag. Jag ska fira med lite vänner här hemifrån hade jag tänkt mig.



Hur ska du fira?



Kram

2008-12-26 @ 23:57:24
URL: http://askungenivaxjo.se

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com