Utelåst från sitt eget hem



Halloj och god fortsättning på helgen!

I går träffade vi Alex vänner, ett gäng goa människor på glatt festhumör som både sjöng och dansade för och med oss. Det var helt underbart roligt!
Mindre roligt blev det dock när herr roomie kommer och säger att han måste ha min nyckel för att komma hem, för att han på något vänster har tappat bort sin. Jag kunde inte göra annat än att ge honom den och samtidigt få honom att lova att öppna när jag kommer hem. Va jag då glömde va att han inte skulle vara hemma på morgonen/förmiddagen i dag så när jag ska gå hem är det ingen hemma som kan öppna. Där stod jag hemma hos mitt ragg i gårdagens festkläder och i ett stort behov utav en dusch och kunde inte komma hem. För mig var det bara att ringa och avboka min brunch på Sivans med Alex och gänget och lägga mig ner och sova igen. 

Nu är jag äntligen hemma och snart väntas en hembeställning av pizza till min dörr. Den ska jag äta och ta det lugnt till en film för att sen börja ladda inför kvällens upptåg.

Puss,Em  

Kommentarer
Postat av: Per

men ojdå, du är så stolt över ett en-natts-ligg... händer inte ofta eller? hahah

2008-12-06 @ 19:13:23

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com