Tenatfestkvällen



Igår blev det bloggat lite dåligt. jag hade helt enkelt fullt upp hela dagen och kvällen. Efter tentan gick jag till frisören och färgade mitt hår (bilder kommer upp senare i dag) och direkt efterdet åkte jag och hela tjejgänget in till stan för att shoppa lite. Därefter så var klockan redan för mycket och det var bara för mig att skynda mig hem och piffa lite och sen iväg på julmys hos Alex.
Eva bakade cheesecake och Alex bjöd på glögg, riktigt myspys!
Kvällen fortsatte iväg hem till en klasskompis som hade fest. Till en början var det inte så mycket folk där , men snabbt fylldes lägenheten på med flertalet som kände sig osäkra efter tentan.
Närmare tolvslaget var vårt mål inriktat på stallarna och dansgolvet där kvällen även slutade.

Puss, Em

Kommentarer
Postat av: Veronika

nu vill vi se bilder på håret emelie :) hihi

2008-12-03 @ 16:34:05
URL: http://veronikaas.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com