Smycken, Snö, Spotify

Nu finns Smycken byem äntligen på salongen på campus. Gå gärna dit och ta en titt!

Usch så blött och kallt det är ute nu. Jag säger bara burr burr!!!!! Visst det är fint med snö när den ligger på backen och glittrar i de ändå små solglimtarna som kommer om dagen, men när det börjar töa bort och bli alldeles blött har jag inte mycket till övers för den.  Antingen kan det vara riktigt kallt så att den är kvar eller så kan den försvinna på en gång i stället. Ni som gillar snön får jag be om ursäkt till, men just nu sitter jag och skakar som ett asplöv för att jag varit ute och blivit alldeles kall och blöt om fötterna.

En roligare nyhet är att jag har Spotify nu!! Supernöjd och superglad är bara några av de ord som skulle kunnat beskriva mig just i det tillfället då jag fick min invite. Tack tack , Robert!
Jag kommer ju inte kunna slita mig från min musik nu, Hehe!

Vad ska jag göra i kväll?
Det vet jag inte riktigt än. Jag har fram till klockan 17.00 på mig att bestämma om jag är för utekväll eller filmkväll. Jag vet inte riktigt än, men som sagt så är det en liten stund kvar. Klockan 17.00 ska vi nämligen ha ett litet msn-möte och bestämma över vad vi ska göra, jag och mina tre girls.

Puss,Em 

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com