Smycken byem kommer finnas på frisörsalongen på campus snart!

I dag är en sån där dag då jag inte kommer hinna blogga så mycket närmare kvällen tror jag. Om ett tag ska jag och Alex ta oss in till stan och titta på lite julklappar och efter det är det fullt ös. Alex kompisar från Lund och Oskarshamn kommer hit över helgen och vi ska visa dom hur riktiga campusfester är. Haha! 

Gänget kommer hit vid sextiden i kväll och vi planerar att joina vid sju ungefär. Sen blir det fest fest fest. Det ska blir sååå roligt!

Just nu sitter jag och väntar på att brevbäraren ska komma.  Jag väntar på smyckesdelar till en av mina beställnnigar och så hoppas jag på att mina smycken som mamma har haft hemma i några veckor ska komma i dag.  
När jag var hos frisörsalongen och färgade håret i veckan kom smyckena på tal och frisören sa att jag skulle kunna få ställa ut mina smycken i salongen om jag ville. Självklart jag vill!!!
Så alla som bor i närheten kan självklart kika förbi salongen sen för att ta en närmare titt och testa smyckena.

Puss, Em


Kommentarer
Postat av: Eva

Åååh Emelie vad kul!! Grattis :)

2008-12-05 @ 17:36:28
URL: http://nastanvuxen.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com