En slapp dag

Förlåt för den dåliga uppdateringen i dag! Jag måste erkänna att jag inte gjort något speciellt värt att blogga om förrän nu. Jag sov rätt så länge och vaknade med en skön träningsvärk i ryggen och låren från gårdagens lasergame och efter det har jag bara varit hemma, tagit det lugnt, läst en del och gjort ett nytt armband (det kommer bild på det senare).

Boken jag läser, förutom kurslitteraturen, är Twilight. Den är riktigt bra faktist och jag har lovat mig själv att inte se filmen förrän boken är utläst men det har varit svårt att hålla sig men än så länge har jag klarat mig. 

För att nämna något om gårdagen så hade jag jätteroligt och det är något jag absolut måste göra om någon gång. Jag tror att de flesta som var med hade en rolig tid och en sak är klar i alla fall och det var att alla var lika svettiga. Haha , det var riktigt ansträngade. 

Nu måste jag springa iväg till tvättstugan. Min absolut mest älskade vardagssyssla (läs ironiskt) 

Hörs om ett tag!

Puss, Em 

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com