Dubbat eller odubbat?

Idag hade jag och pappa en härlig skrattstund. vi satt och tittade på en hel massa klipp med Robert Gustafsson och skrattade så vi nästan kiknade ibland. oavsett om jag skaförsöka förklara det för er så kommer ni aldrig ha lika roligt åt det som vi, men i ett av klippen då han imiterar Tony Rickardsson blev det tal om dubbade och odubbade kondomer.
Det roliga i det hela kom först några timmar efter.
Vi sitter allihop och tittar på den komiska filmen Heartbreak hotel och en av huvudrollsinnehavarna drar ur sin väska fram två kondompaket, varav jag och pappa utbrister "dubbat eller odubbat?" och alla brister i skratt, dock av olika anledningar. Jag och pappa skrattar hejvilt åt att vi härmade Gustafsson medan dom andra tror att vi faktiskt såg om det var dubbade eller odubbade kondomer, haha. 
Kan tänka mig att det roliga inte kommer fram så bra här, men jag kan lova er att vi hade roligt.

Nu är pausen snart slut, så jag ska ta och avrunda här och springa ner till tv-soffan igen. 

Puss, Memelie 


Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com