Mjölbaggar är INTE välkomna!!!

Jag hatar att städa, men jag kan göra det rätt snabbt och smärtfritt oftast men i dag vet jag inte vad!!! När jag diskade hade jag omkull ett glas som självklart skulle slå i tusen bitar och skära mig på foten. Det slutade aldrig att blöda och vanliga plåster hjälpte inte eftersom det bara blödde igenom. Ja lite blod och ett glas i kras var ju inte så farligt ändå tänkte jag och fortsatte.
När jag sen kommer till mitt lilla skafferiskåp som jag tänkte torka igenom lite får jag mig en rent ut sagt gräslig upplevelse. Jag har fått mjölbaggar!!!!!!!! Jag tycker att det är jättevidrigt och slänger för tillfället nästan allt som varit i det skåpet, med undantag för det som stått i plastburkar. Usch usch usch!!!

Det kryper på hela kroppen nu och det lär det väl göra ett tag till antar jag.

FY!!!

Puss, Em  

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com