Har du en knut, BABE?

Jaha då var man en kamera kortare, har lite mindre pengar i fickan och en trasig overall och jag menar ju då inte att det gick vilt till i går, haha.
Kameran tror jag att jag tappade på dit vägen när vi stannade längs vägen för att kissa. Illa! Så nu bli det inte så mycket foton på ett tag.
Jag trodde att säkraste stället att förvara pengar på när man festar va i bh:n men ack så fel jag hade. Under festen tänkte jag "Guud så duktig jag är, gör inte av med en spänn", vilket senare visar sig vara fel eftersom jag har tappat alla pengar.
Ja och så kom vi fram till overallen. Vad ska man säga... Jag har ett hål på två decimeter framtill i grenen, men tack vare knuten jag hade i fram kunde jag gömma det lite.

Haha på tala om knut!!!
Vi låg ute i gräset och väntade på bussen så där vid tolv någon gång. Vi tog varandra som kuddar och jag råkade självklart lägga mig på en killkompis knut.

- Det är bara knuten du ligger på , säger killen med en liten ton som att jag trodde att det va något annat.
Samtidigt pratar Alex om något helt annat och ska be oss om en tändare. Utan att tänka sig för flyger det ur henne.
- Har du en knut, BABY?

Haha guuud va jag skrattade, självklart så va det en av de bästa felsägningarna på länge, vilket får början skulle menat att vara "Har du en tändare, BABY?" . Så kan det gå.

Om ett tag har jag föreläsning som jag hade tänkt att pallra mig iväg på, men jag tror att en dusch skulle sitta fint först.
 
Puss, Em

Kommentarer
Postat av: Tobias

Härlig blogg du har! :D



Hoppas du får en bra dag/kväll :)

2009-05-19 @ 15:04:24
URL: http://inspirebyct.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

tack tack. lördagen blev till slut kanon :) själv?

2009-05-19 @ 23:57:58
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: rolf

Godmorgon ha en skön onsdag.kram

2009-05-20 @ 08:03:36
URL: http://www.metrobloggen.se/ernst

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com