Brev på posten

Det är alltid så roligt att få grejer på posten, förutom alla hemska räkningar vill säga. I dag när jag kom hem från föreläsningen kollade jag postfacket och där ligger ett paket och ett stort kort. Paketet visste jag direkt va det var, det var ju filmerna från Mimmels tävling!! Vilket betyder filmkväll :)
Kortet var från min kära mormor  som ville skicka en omtanke och visst blir man glad av sånt?! Det blir i alla fall jag!! Jag älskar att få oväntade glada överraskningar, det behöver inte alls vara mycket, utan som i det här fallet, bara några meningar och så blir jag glad för hela dagen.
Tack mormor och Kalle!




   Puss, Em


Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com