Tvättmorgon



I dag är det tvättning som gäller på morgonen. Jag använder den nya tvättstugan för fösta gången och redan nu är det över förväntningarna Enligt tvättmaskinen skulle en vanlig tvätt ta endast 20 minuter (!) , jag är van vid lite mer än en timme så det är stor skillnad.

I natt sov jag för första gången ensam i lägenheten, det gick jättebra. Jag slocknade nästan på en gång, men jag saknade min Ipod som jag alltid brukar ligga och lyssna på innan jag somnar. Jag tror att den gått sönder, den fungerar inte i alla fall så jag måste lämna in den till affären igen.

Puss, Em


Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com