En roligt födelsedagsfest slutade i en grymt rolig utekväll

Hehe, hur slutade gårdagen, kanske ni funderar...
Vi gick hem till Jonis och åt god tårta som killarna gjort åt honom och drack något glas vin till och det hela slutade med att vi var så sugna på att dansa så vi hängde på till Sivans. Haha, vi hade jätteroligt!! Det var inte så trångt på dansgolvet som det brukar vara och musiken var bra.

Hehe, Johan hade druckit en aningen mycket där hemma hos Jonis och sa en massa roligt på vägen till Sivans som han själv säkert skrattar åt i dag när han får höra inspelningen som Eva gjorde, hihi! Jag skrattade så jag nästan grät vissa av gångerna.

Kvällen tog dock slut väldigt fort inne på Sivans. Vi dansade hela tiden och plötsligt var det sista lugna låten och alla började gå mot utgången. Jag kan säga det att det är inte många gånger jag är kvar till sista låten.

Puss, Em


Alex och Eva hemma hos Jonis


Födelsedagsbarnet själv, Jonis


Johan med glaset i högsta hugg


Jag och Alex


Ett försök att få kort på oss alla tre, jag, Alex och Eva


Johan är lite trött (full) och orkar inte riktigt knyta sina skor, så ängeln Eva gör det åt honom.

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com