Bio med Alex - ett äventyr



I går var jag och Alex på en utflykt in till stan. Hehe fast det hel började med att vi fick ta en låååång bussresa eftersom vi råkade kliva på fel buss. Haha vi trodde ett tag att vi skulle missa filmen vi ville gå på men vi kom i tid som tur var.

Filmen vi såg var min efterlängtade En shopaholics bekännelser!! Hur bra som helst! Jag vill se den igen i dag om jag hade fått chansen. 

En måndag kväll är det inte så många som går på bio konstaterade vi när vi satt ensamma i den stora biosalongen, men strax innan filmen började kom det fyra stycken till. 

När filmen precis hade slutat kollade Alex som tur var på klockan och ser att vi enbart hade några få minuter på hos att ta hos till sista bussen, så vi sprang i princip ut från biografen med riktning mot busen, haha snacka om att springa av som popcorna!

Puss, Em  


Kommentarer
Postat av: Linda

exakt de kan gå åt pipsvängen

2009-03-24 @ 13:33:40
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com