Besiktning av gamla lyan

En ny vecka börjar men fortfarande känns det som att helgen och alt bestyr står mig upp i halsen. Jag vaknade hemma hos Robban i dag i lite lätt panik då jag kom på att jag skulle till gamla lägenheten och tvätta fönstrena innan besiktningen, så nu har jag hunnit med att göra det och snart bli det dags för frukost.

Om ett litet tag ska jag även iväg till besiktningen av gamla lyan. Jag hoppas för allt i världen just nu att den går igenom. Jag orkar inte hålla på längre! Jag vill att allt ska vara över och att jag bara kan göra mig hemmastadd i nya lägenheten.

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com