Sommar!!!

Hej hej!!
På så här lång tid har jag aldrig väntat med att skriva innan. Det har helt enkelt varit för bra väder och för mycket jobb att jag inte känt att det funnits tid som jag velat lägga på att blogga än.

Mina dagar har i princip sett ut så att jag har jobbat eller umgåtts med familj som kommit ner och hälsat på. Det har varit jätteroligt att dom kommer och nästa vecka kommer några till. Detta är också en minianledning till att jag inte har skrivit just de tillfällena dom varit här för då vill jag verkligen träffa mina älsklingar hemifrån.

Ni får hålla ut lite till. Jag kommer fortsätta skriva men nu under sommaren kommer det inte bli dagligen som förut.

Glad sommar på er alla!! Sitt inte vid datorerna för mycket utan gå ut i solen och NJUT!!

Puss, Em

Kommentarer
Postat av: HASCHPLANTA

Åh hej! :) Det var ett tag sedan, och ingen fara sötnos!:)

Tack så hemskt mycket, glad jag blir :)

Det är bra! Hur mår du? :) kramis!

2009-07-07 @ 11:06:07
URL: http://haschplanta.blogg.se/
Postat av: HASCHPLANTA

Okej! :) Härligt att du är ledig idag, när får du semester då? :)

Jadu, jag har väl umgåtts en hel del med vänner hittills, nu väntar lite resor och sol o bad plus en Britney Spears konsert ;) självdå?

2009-07-07 @ 11:18:33
URL: http://haschplanta.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com