Pappa och gänget

Halloj! i dag har jag jobbat under förmiddagen och nu ska jag ta mig an min disk innan pappa och gänget kommer förbi och hjälper mig sätta upp lite hyllor.
Bilder på det kommer senare kan jag lova. Vi ska även sätta upp två tavlor som vi till viss del gör själva så det ska bli spännande och se hur dom blir.

Efter pysslet hemma i min lägenhet ska vi till campingen där pappa och gänget har husvagnen står. Vi ska grilla lite så det ska bli mumsigt. Men jag kan inte stanna så sent eftersom jag ska upp och jobba även i morgonbitti.

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com