Vad händer i dag



Ja, i går blev det träning på riktigt. Jag och Alex tränade aerobics och sen var jag alldeles för trött för att komma ihåg att stretcha mina vadmuskler så i dag är dom så ihopdragna av träningsverk som de bara kan bli.

Om en timme ungefär ska jag till biblio och plugga. Jag ska börja med lite räkneuppgifter och räkna ikapp det vi skulle gjort till den här veckan.

Efter det måste jag ta mig in till stan en kort sväng och köpa lite grejer, som tro det eller ej, inte finns på campus, trots att man kan få tag i nästan allt här.

Så snart jag kommit tillbaka från stan ska jag träna igen. Den här gången blir det Step Dance. Jag har aldrig gått på ett step-pass men det kan nog bli roligt och speciellt när det är lite mer dansinriktat.

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com