Tenta i går tentaplugg i dag



I går hade jag tentan och jag måste erkänna att det gick rätt hyfsat bra. Jag är inte säker på att jag kommer klara den en jag svarade och det som är det bästa är att jag själv känner att jag kan mer.

I går var jag och Alex in till stan en sväng också och köpte lite grejer som vi behöver till Åre. Tänk att det bara snart är en vecka kvar till vi ska åka. Tiden går så snabbt. 

Att tiden går så snabbt är till viss del helt skrämmande också eftersom jag har tenta samma dag som vi ska åka. Helt galet!! Det är inte alls långt kvar och jag behöver plugga järnet nu om det ska gå vägen.
 
Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com