Stilettklackar som tortyrmedel



I går var det pumpöppning på Sivans och det var ett riktigt bra drag. Efter en helkvälls dansande i höga klackar och en stämpling på tårna av en annan tjejs stilettklack begav jag mig hemåt med ömma fötter. Det är väldigt snyggt med höga klackar men varje gång jag går hem efter en utekväll frågasätter jag mig själv. Varför utsätter jag mig för denna pina? Det är samma sak varje gång och den ena gången är lite värre än den andra och ändå tar jag aldrig lågskor. I går var den lite värre gången och hade det inte varit vinter och kallt hade skorna åkt av och hamnat i handen.
 
Puss, Em   

Kommentarer
Postat av: Johanna

najs shoooes!! men visst va det kul igår?? =D

2009-01-11 @ 19:20:25
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com