En tackling gav mig en orkidé



Halloj!
Kväll igen och jag kan inte låta bli att känna mig lite stolt över att min veckoplanering än så länge har fungerat väldigt bra och jag har hunnit med allt jag velat. I måndags köpte jag nämligen en ny kalender och började på en gång att skriva upp allt jag skulle hinna med varje dag och det har ju som sagt än så längre funkat bra.

Jag och Julia hade en trevlig stund på stan och redan innan vi klev på bussen fick vi oss ett härligt skrattanfall. Jag stod med ena foten upp i bussen i kön och väntade på att killen framför skulle kliva på lite mer för att jag skulle få plats att kliva upp helt. Jag vände mig bak och pratade med Julia och i ögonvrån såg det ut som att avståndet mellan mig och killen blivit större så jag tar sats och kliver upp och rätt in i honom. Snacka om tackling! Stackars killen hade ju inte flyttat sig i kön någonting och så kommer jag och försöker knuffa fram honom. Hehe!

I stan köpte vi lite smågrejer och sen gick vi runt och strosade lite, köpte en lilla menyn på McDonalds och var en sväng till banken också. Innan vi tog bussen hem ville jag bara in och titta på en blomsteraffär och där hittade jag precis vad jag sökte, en fin vit orkidé. Vita orkidéer är de finaste blommorna jag vet och nu har jag en hemma. 

I kväll ska jag ta det lugnt, kanske titta lite på tv eller någon film.

Puss, Em 

Kommentarer
Postat av: Denise

Sv: Tack:)



Följ gärna min blogg med bloglovin:)

Ha en bra kväll

2009-01-28 @ 20:24:26
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com