Trött efter träning



Usch usch usch! Har ni tittat på kanal 5 i kväll? En dokumentärfilm om en man med en unik sjukdom som gör att han får trädliknande händer och fötter. Väldigt overkligt kan tänkas men så sant.

Det blev inte av att städa i dag. I stället tog jag på mig träningskläder och sprang en runda runt campus.

När jag kom hem lade jag mig på soffan och började titta på Aladdin men jag slocknade på en gång så filmen fick spelas för en snarkande publik. 

I morgon ska jag upp och plugga tidigt och läsa in mig lite på det jag missade förra veckan. Jag fick låna anteckningar av en vän till i morgon som han skrivit under föreläsningarna och det är jättesnällt att jag fick låna de. 

Puss, Em 

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com