Trött av plugg och packning



Nu har jag kommit en bit på väg i packningen. Jag fick dock ett stort bakslag när jag skulle börja när hela min lista som jag skrev tidigare i dag var borta, jag måste glömt spara den i datorn. Men men, nu är nästan allt packat. Jag ska gå till ICA snart och köpa något man kan äta på bussen och sen ska jag fortsätta plugga.

Det blir tyvärr ingen tjejkväll för min del. Jag stannar hemma och pluggar och lägger mig tidigt, just nu skulle jag lätt kunna lägga mig och sova och sova för hela natten, men det kan jag ju inte. Lite frisk luft kanske gör att jag vaknar till.

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com