Rygghår..

Efter ett mycket givande samtal med pappas fru Helena är jag bara tvungen att berätta om ett av våra diskussionsämnen den här gången. Rygghår (!) , ja , alltså det håret som växer på vissa män nere i svanken. Fråga mig inte hur vi kom in på detta, men roligt hade vi i alla fall. Frågor som poppade upp va från Helenas håll som hon trodde att jag (!) kanske skulle ha svar på var bland annat "Har alla män hår där?", "Skulle männen ta bort det om de fick?" "Var vaxning ett alternativ eller skulle det noppas bort?" och mycket mer. Vi konstaterade att det även skulle vara ett "väldigt" intressant ämne att undersök och eftersom jag precis börjar min kurs i Statistik kunde man ta det till hjälp och göra en fin statistisk undersökning och kanske även räkna ut sannolikheten på hur stor chansen är att mannen i ens liv har hår i svanken. Det tål att tänks på. Hehe! 

Mvh, (Helena) och Emelie


 


Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com