Powernap till SATC



Än så länge känns det som att jag hunnit med mycket av det jag vill få gjort i dag, jag har tvättat, pluggat (dock inte tillräckligt än), jag har skrivit en packningslista (som blir alldeles för lång) plus att jag har ordnat med studieförsäkran. Nu tänkte jag ta en liten powernap så här på eftermiddagen till ett Sex and the city- avsnitt och sen ska jag fortsätta med plugget och packningen, jag ska även försöka hinna iväg till ICA också innan det blir alldeles för sent. 

Puss, Em  

Kommentarer
Postat av: Veronika

haha, men du är ju så lättlärd så det där lär du dig snabbt! tänk om du har en dold talang som bara ligger och väntar på att få bli uppäckt? :) ha det så skoj nu i åre, så får jag läsa om alla details på bloggen din sen :) pussis

2009-01-16 @ 16:18:10
URL: http://veronikaas.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com