Mycket att göra


Hej hej,
I dag gör jag en liten paus från Åre-bloggandet och går tillbaka till nuet. 
Jag ska försöka vara effektiv och hinna med en hel del i dag. Senare på förmiddagen ska jag sitta i kansliet och innan jag riktigt hinner stänga det ska jag på föreläsningoch direkt efter förläsningen ska jag på ett möte. Innan allt drar igång ska jag också hinna med att fixa med praktiska saker inför flytten och även betala lite räkningar, köpa material till nya kursen och det allra bästa skulle vara om jag hann läsa lite innan föreläsningen också.
Problemet idag är hur jag ska hinna med lunchen. Jag tror att det får bli lite matsäck med på föreläsningen.

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com