Massa plugg = godissug



Nu är dagen snart till ända och här sitter jag i min soffa med datorn i knä och med böcker och anteckningar runt hela mig. Ja, det är så det oftast ser ut när jag pluggar. Mitt eget lilla kaos och det är ju i alla fall tur att jag själv hittar rätt i alla papper för det skulle nog ingen annan göra (och knappt jag ibland). 

Tidigare i kväll fick jag ett riktigt godissug och var tvungen att springa bort till ica och köpa mig en liten påse, men när jag väl kommer hem igen så är jag inte alls sugen. Det känns mer som att godiset gör min illamående. Jaja, jag kommer ha godis i morgon kväll som det ser ut. 

I morgon är det sista dagen innan både tentan och Åre. Jag ska försöka hinna med allt jag tänkt och där är en tvättid, mycket plugg, packning och ett ICA-besök bland annat inräknat. Får se hur det går. 

Trevlig kväll!

Puss, Em  

Kommentarer
Postat av: Veronika

hihi, jaa det ska bli spännande :) jag har en kompis som flyttat dit som tipsade mig! jag är sjukt nervös, du vet ju hur jag är :P



Jaa, men gud vad roligt om du skulle göra det!! du är alltid välkommen hem till mig :) har du nån helg som du inte har nå plugg är det bara och komma!



va kul! åker du skidor eller snowboard? :)

Pussis

2009-01-15 @ 22:47:44
URL: http://veronikaas.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv, visst va dem=) tyävrr så blev det ju lite missvisande för de e ju inte just dem som e drömskorna, men ja hade inte tackat nej till dem heller =D

2009-01-15 @ 23:23:46
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com