Let's dance - Att lyftas av en karl

Ikväll är det premiär av årets Let's dance och tror ni jagblev glad när jag såg att mina favoritkillar fortfarande ställer upp och lär kändisarna dansa? Dessa två har varit med varje säsong och jag kan inte mer än drömma o att få dansa med en av dem. De verkar vara helt underbara killar som framför allt är så sjukt bra dansare. Jag pratar självklart om Daniel DaSilva och Tobias Karlsson. Jag kan inte riktigt bestämma mig vilken av dom jag själv skulle vilja bli ihopparad med en jag tror Tobias har en fördel som använder sig av så mycket lyft (det var ett av omenten jag själv älskade på danslektionerna). Med honom skulle man ju absolut känna sig trygg med att kastas hit och dit och veta att man ligger i trygga starka armar. 
Jag håller tummarna för mina favoriter och hoppas att de går lika långt som vanligt. 
 

Puss, Em


I kväll kommer danserna vara Cha cha och Vals
På bilden till vänster är det ett väldigt duktigt Gävle-par som jag älskar att titta på
 Till höger är ett par som jag har sett tävla mot Gävle-paret, kolla in hennes klänning, den är helt bedårande 

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com