I love Paris Kate & I

Det är alltid roligt att få annat än räkningar i posten och i dag va en sån dag. Jag hade fått en avi från posten att jag kunde hämta ut ett paket. Jag visste i och för sig va det innehöll men det gjorde det inte mindre roligt. Ett par skor från Paris Kate & I låg i en fin skokartong och väntade. och hur har jag råd med dessa kanske ni undrar eftersom de ändå går på närmare 700 och det kan jag säga att jag absolut inte har, men det hade tydligen min kära kompis som köpte dom som en försen julklapp åt mig. Helt galet, men jag är nöjd.

Tack tack tack så mycket!!!!




Puss, Em

Kommentarer
Postat av: Jakob

Tjenare!!!

Ja visste inte att du bloggade heller skoj, den ee nice:D. Tyvärr ska ja inte med till åre fick ingen biljett:(

2009-01-14 @ 18:57:07

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com