En dag off gav mer motivation

I går tog hela tjejgänget en dag off från pluggandet och fokuserade på att slöa framför en härlig film med en varsin pizza. Det var välbehövligt för att min motivation skulle komma tillbaka och efter dagens förläsning så känns det som att det här kan gå vägen, men det krävs fortfarande mycket pluggande denna vecka.
Jag tror att jag behöver planera mina dagar lite så att jag hinner allt jag behöver, det ska både hinnas med väldigt mycket plugg och även packning och lite planering för Åreresan.

Puss, Em

Kommentarer
Postat av: Melissa

Planering är A O. Tack vare just god planering så hann jag med heltidsstudier, fyra arbeten och vara social... jag var ju trött, men det gick ju!:.) Planering is the shit!

2009-01-12 @ 12:11:16
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com