En bra dag helt enkelt



Dagen har flutit på bra. Det bästa var att jag fattade väldigt mycket av föreläsningen vi hade trots att klassen redan har haft tre föreläsningar medan vi var i Åre.
Jag har hunnit med allt utom en grej i dag och det är träningen. Jag hoppadespå att få gå på funkpasset men det var inställt och då krockade lite för mig, men jag ska städa i kväll så jag kan ju alltid ta i lite extra så blir det lite fuskträning.
I morgon ska jag träna i alla fall. Då tror jag att jag till och med får med Alex.

Nu ska jag ta och diska lite och sen blir det städning/träning, hihi.

Ja, förresten, glömde nästan. I dag fick jag paket på posten. det är alltid lika roligt och det här var något som inte var väntar så då blir det ännu roligare. Paketet var från pappa och Helena. Dom skickade en massa filmer till mig, bland annat tre disneyfilmer och även en film som handlar om snökaoset i Gävle på 90-talet. Jag har att göra till helgen kan man säga, hihi.
- Tack så mycket! Disneyfilmerna , I LOVE!!!!

Puss, Em

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej fin blogg du har, titta gärna in till mig:)Kommentera gärna:)

Ha en bra kväll

/Denise

2009-01-26 @ 18:39:09
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com