"Det ser nästan fräscht ut"



Så härligt det är när alla julsaker försvinner och man känner i lägenheten att våren är på väg. För mig känns det som en lätt befrielse, det blir som en liten nystart på det nya året. I dag blev det en snabb rensning medan jag väntade på att maten skulle bli klar och ja det började i att jag bara skulle ta bort sakerna, men resulterade i att jag har dammtorkat och dammsugit överallt också.

Linus kommentar "Det ser nästan fräscht ut ", han ska få för "nästan"!  

När jag har ätit klart ska jag gå en sväng till apoteket och efter det blir det biblioteket för resten av dagen och så länge jag orkar i kväll. Nio kommer jag dock kommit hem för att titta på premiären av Lipstick jungle som börjar i kväll.

Puss, Em

Kommentarer
Postat av: Andreas Sjöström

Håller med, som en nystart (:

2009-01-12 @ 13:35:16
URL: http://finest.se/sjostromer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com