Bra dag gick bara utför



Min dag har inte varit den bästa i dag. Vissa dagar går verkligen åt skogen och i dag va en sån dag. Halva dagen gick i och för sig hyfsat och och allt flöt på bra, men sen började allt krasha. Först började det lite simpelt med att spilla ner byxorna ned kycklingröra och sen gick det bara utför. Orkar dock inte tänka på det just nu för deppiga jag har för tillfället försvunnit genom den härliga yoga-klassen jag var på. Jag måste säga att yoga kan vara riktigt bra när man har mycket att tänka på och speciellt saker man inte vill tänka på.
Nu ska jag titta på Samantha who? och sova efter det.

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com