Åre 3: Afterski med EHVS plus hemmafest

När vi äntligen fick nyckeln till lägenheten sent på eftermiddagen var jag fruktansvärt trött i fötterna. När pjäxorna flög av kan känslan i dom näst intill beskrivas som brännande.  Jag slängde mig på sängen och började skriva ett kort blogginlägg i mobilen som aldrig kom iväg, men här kommer det.

"Nu sitter jag och väntar på att Alex ska bli klar i duschen så att jag kan hoppa in. I kväll blir det party, men jag kommer dock inte ihåg v stället heter som vi ska till men det gör väl desamma. Vi har åkt en massa skidor i dag och det har varit jätteroligt, men blåmärket jag har på knät från en vurpa ser inte så fint ut och jag antar att jag kommer få ännu fler i morgon.
Afterskin i dag var riktigt nice. EHVS anordnade en speciellt för oss. Två killar stod för underhållningen och resten försökte stämma in i deras låtar så gott det gick.
När både jag och Alex har fixat färdigt oss för kvällen ska vi äta våran efterrätt som vi köpte på ICA i dag, nämligen semlor, mums! 
Puss, Em"

Efter min lilla skrivstund blev duschen ledig för mig. Tyvärr va det inte den trevliga och sköna duschen jag hade föreställt mig efter en svettig dag. Det var nämligen så att varmvattnet inte räckte för sex personer som alla ville duscha innan utekvällen och eftersom att jag var sist in i duschen fick jag en rejäl kalldusch. Usch!!!! Verkligen inte skönt.

När vi var klara gick vi över till våra killkompisars lägenhet för förfest och där blev vi kvar hela kvällen tills vi inte orkade hålla  ögonen öppna nå mer. 
Ingen var riktigt sugen på att gå ut och dansa och några av killarna underhöll oss så bra ändå med sina korttrick.

Puss, puss










Kommentarer
Postat av: Oroliga morbröder

Vem e Alex?

2009-01-24 @ 22:55:13

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com