Är magikernas tid över?



Är magikernas tid över nu? I kväll visas första programmet av dokumentärserien Trollkarlens hemlighet i kanal 5. Där kommer vi få rätsida på alla mystiska hemligheter so trollkarlarna har när det gäller deras trix. Frågan jag då ställer mig: Kommer vi bli lika underhållna nästa gång vi ser en trollkarl när vi redan vet hur de gör? Denna man som avslöjar hemligheterna är han hatad av resten av magikerna eller gör han det här programmet med deras samtycke? Oavsett vad så tycker jag att det ska bli intressant att titta på.    

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com