Aaaaaj!!!



Så fruktansvärt ont det gör att bränna sig. Jag, Eva och Alex sitter i biblioteket nu och pluggar och för ett tag sen så gick jag och Alex upp till cafét för att köpa varm choklad (mums!). Eva satt kvar med sakerna men hon bad oss att köpa med kaffe till henne, vilket vi absolut skulle göra. 
I kassan så ska jag lyfta upp hennes kaffemugg då locket lossnar och jag får kaffe över hela handen (Aj!). Just då gjorde det inte så ont, jag blev mest lite generad och försökte torka upp det mesta från disken och mig själv så att jag kunde gå därifrån. Men så förbannat ont det gjorde någon minut efter. Jag gick iväg till toaletten och spolade isande vatten på handen till den domnade bort och fram till nu har jag suttit med ett kallt, blött (!) papper om handen. Ni som känner mig sen innan vet att blött papper är en av de värsta sakerna jag vet, bara tanken av det ger mig kväljningar och att behöva sitta med det i handen var inte något jag ens skulle önska min fiende. 

Nu känns handen bättre i alla fall men jag kommer nog få en rejäl blåsa.
 
Puss, Em 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi

2009-01-13 @ 18:04:59

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com