Vet inte riktigt hur dagen blir

Så hur ska man lägga upp den här dagen?
först var tanken att jag skulle åka runt på stan och lämna ut mitt CV till arbetsplatserna jag hade kontakt med i fredags men sen insåg jag att jag var tvungen att kopiera lite innan och göra i ordning så det får bli i morgon tror jag.
Jag ska i stället fixa med lite andra praktiska saker inför flytten tror jag, plus att jag ska hinna med och plugga en hel del. Kanske gör så att jag till och med hoppar över träningen i kväll så kan jag plugga lite mer.

Vi får se hur jag gör. Nu ska jag först och främst borsta tänderna som jag inte hunnit än och sen så får jag ta och sätta mig med allt jag har att göra.

Puss, Em


Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com