Vad jag vill är inte alltid vad jag får



Nu är tvätten äntligen klar, jag har fått mat i magen och nu ska jag gå om ett litet tag. Jag hoppas tiden går fort i kansliet i dag och att det inte är allt för mycket folk.
Efter jag varit i kansliet vill jag åka till skopunkten och köpa skor. Det är nämligen hål i de flesta sneakers jag har och jag känner att det skulle vara bra med ett par skor som är hela. Men eftersom det inte blev så mycket plugg i går måste jag sitta med det i stället fram till Latino night som börjar redan 18.00.

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com