Den ger mig mardrömmar

Föreläsningen är överstökad och snart ska jag sätta mig i böckerna och läsa lite. Jag känner mig ganska seg i huvudet så vi får se hur länge jag orkar sitta i dag. Kanske gör så att jag sitter i någon timme nu ooch sen går hem och tar en powernap  och försöker fortsätta efter det. Dock tror jag inte riktigt att jag kommer klara av att fortsätta men det är värt ett försök.
I kväll blir det en lugn poweryoga träning igen och denna gången ska faktiskt Alex med. Sist råkade hon försova sig och missade träningen men jag har som en bra vän, hihi, lovat henne att ringa i god tid innan så att hon hinner och hon skulle ha somnat.

Har ni sett allt skriveri om världens hittills största orm? Helt galet stor och jag som är så livrädd för ormar kommer ju inte få en lugn natt på ett tag om den ska slingra sig in i mina drömmar. USCH och fy!  

som vanligt brukar jag försöka lägga ut en bild på vad något som relaterar till vad jag skriver och till det här inlägget kändes det ganska passande med en bild på en orm, men när jag sökt efter bilder på google och såg alla ormar så kröp det i hela kroppen och jag kunde verkligen inte välja en sån bild.
Ni får i stället se något mycket sötare.

Puss, Em


Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com