Färdig, men iskall



En ny kjol fick det bli till i kväll. Den har lite penn-kjolsmodell och är jättehärlig. Vet dock inte om den kommer vara lika rolig att dansa i ikväll eftersom den är ganska tajt men det får gå ändå.
Vi blev kvar på stan i fyra timmar och då var både jag och Julia helt slut i våra ryggar men Alex var fortfarande på sitt glada shoppinghumör.

Nu sitter jag hemma, fördig för kvällen och fryser som tusan. Det är ingen värme hemma alls så en av mina tjockaste tröjor har åkt på och förhoppningsvis ska den hjälpa mig att få tillbaka värmen.

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com