TV-nytt



Hej hej hej
I dag har jag en ny tv. Dock inte på grund av att den andra har gått sönder, utan den funkar fortfarande. Det är ett helt under att den har fungerat i alla dessa år. Jag fick den av pappa och Helena när jag bodde i Uppsala och dom hade haft den i flera år redan innan och i från början var det Helena som fick den när hon flyttade hemifrån av sin pappa som , om jag inte minns fel köpte den begagnad. Helt stört att den tv:n har hållit så länge och dagens teknik går sönder efter nått år bara.
Problemet är nu bara var jag ska ställa den gamla tv:n. Jag tror den bara får stå i något hörn nu sista månaden innan jag ska flytta så får vi se var den hamnar sen. Jag får ju ett förråd där den kan stå sen.

Puss, Em

Kommentarer
Postat av: jane

hej vill du få tusentals besökare till din blogg jättensabbt helt gratis???tar bara några sekunder....gå då in på den länk jag har i mitt senaste god morgon inlägg!!!

2009-02-10 @ 11:24:20
URL: http://brunettjane.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com