Sminkmärket Art Deco

Har ni hört talas om make up märket Art Deco? Det hade inte jag förrän i somras då jag kom in på en nyöppnad liten skönhetsbutik i lilla Tierp som ligger norr om Uppsala. Jag blev alldeles tagen av sminket som var jättefint, det finns en massa olika produkter men en som jag fastnade mest för var ögonskuggan som tillhör deras Refill-produkter. Jag köpte två ögonskuggor som jag sedan fick köpa en liten beautybox till och tanken med det hela är att man kan byta ut vilka ögonskuggor man vill ha i boxen eller om man kanske helt vill byta till en rouge. Det är nämligen magneter på baksidan av skuggorna så att de fastnar i boxen. Jag tycker att det var riktigt smart och skuggorna är verkligen toppen. Jag har använt det hela tiden sen jag köpte det. Det är nästan det ända jag använt sen dess.

Ett litet minus med det här märket är att det inte finns att få tag på på så många ställen än i Sverige, men på deras hemsida finns alla återförsäljare så om ni är intresserade kan ni gå in där och titta var närmaste återförsäljare finns.
Kolla här!



Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com