Rumpan bar på ICA



Det är inte alltid man springer med hål i byxorna, men i dag gjorde jag exakt det. Upptäckten gjorde jag dessvärre när jag var på ICA efter träningen. Jag drog av ren reflex över rumpan och känner ett stort hål i byxorna!!! Där går jag med rumpan bar och inte hade jag någon lång tröja eller jacka som skulle nå ner och täcka heller. Snacka om att jag vände rumpan mot väggarna så långt det gick utan att jag verkade helt knäpp. Hahaha! Vilken upplevelse!

Nu har jag ett par hela byxor på mig igen och ska hem till Eva till hennes nya lägenhet på lite inflyttsmys med nybakta bullar.

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com