Känna rytmen igen



Det var sååååååååå roligt i kväll!!!!! Jag fick dansa!!!! Jag kände att jag verkligen kunde leva in i musiken och bara röra mig efter den igen. Det är lite skillnad jämfört när jag går ut på krogen och dansar till disco-pop-trance-musiken. Åååh va jag längtar tillbaka till en inrökt liten klubb med svettiga par som dansar tätt ihop på dansgolvet, hehe ok, det kanske inte lät så mysigt , men stämningen är såå underbar. Att bara låta partnern föra en genom musikens rytmer och inte bara igenom, är det en lyckad dans blir man till och med ett med musiken. Jag längtar sååååå!!! Jag måste se till att få tillbaka den känslan eller åtminstone hålla kvar vid den gnutta påminnelse jag fick i dag, för trots allt var det enbart en nybörjar lektion och då försvinner tyvärr den härliga klubb-salsa-känslan.

Puss, Em 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Haha nej gud vad coolt, vilket sammanträffande!

Ha en trevlig kväll du med:)

2009-02-04 @ 21:09:58
URL: http://fridaemeliesofia.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com