Introduktionen blev ett platt fall



I dag började vi en ny kurs, även denna i statistik. Jag tycker att statistik är rätt roligt och kom till föreläsningen med ett litet hopp om att man skulle hänga med i vad läraren sa, men icke då. Hela föreläsning var så komiskt dålig och om det ska fortsätta så här på måndag tror jag att halva klassen kommer hoppa över att gå på den. Läraren var i alla fall helsnurrig och visste inte riktigt vad han höll på med. Jag tror att det ända jag fick ut av en här föreläsningen som var till nytt för min inlärning var de sista tio minuterna som han gav ett exempel på, resten av tiden var totalt bortkastad. Bara en sån sak att det tog honom 50 minuter att dela ut papper, ja menar då har ju halva tiden gått. 

Hoppas på en bättring.

Puss, Em 

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com